تور تجاری، گردشگری و آموزشی (مسقطور)

شرکت OFBS با افتخار تور تجاری، گردشگری و آموزشی مسقطور را برگزار می‌کند. این تور به عنوان یک فرصت منحصر به فرد برای کسب دانش، تجربه‌ی فرهنگی، و برقراری ارتباطات تجاری با کارآفرینان و شرکت‌های محلی در عمان طراحی شده است. شرکت کنندگان از فرصت شرکت در دوره‌های آموزشی و کارگاه‌های متنوع، بازدید از جاذبه‌های گردشگری و تاریخی، و شرکت در جلسات تجاری و مذاکرات با شرکت‌های محلی بهره‌مند خواهند شد. این تور فرصتی مناسب برای توسعه دانش و تجربه‌های جدید، ایجاد ارتباطات تجاری موثر، و تجربه لذت بخشی از فرهنگ و طبیعت مسقط برای شرکت‌کنندگان فراهم می‌کند و به صورت ماهانه برگزار می‌شود.

عمان، کشوری در شبه‌جزیره عربی واقع شده است که اقتصادی چند جانبه و متنوع دارد. این کشور با وسعت کمتر از ۳۰۰ هزار کیلومتر مربع و جمعیتی نزدیک به ۵ میلیون نفر، از معادن نفت و گاز غنی بهره‌مند است که بیشتر از درآمدهای صادراتی آن تشکیل می‌دهد. همچنین، عمان از منابع دریایی غنی نیز بهره می‌برد که شامل صید ماهی، پرورش میگو و منابع معدنی دریایی است. بخش‌های دیگر اقتصاد عمان شامل کشاورزی، صنعت و خدمات نیز می‌شود. عمان با سیاست‌های پایدار و مدیریت صحیح منابع، توانسته است اقتصاد پایداری را حفظ کرده و توسعه‌ای پایدار در زمینه‌های مختلف را تجربه کند. در راستای ورود به بازار پایدار عمان و بهره‌مندی از مزایای متعدد آن، بنیاد توسعه مدیریت تور آموزشی، تجاری و گردشگری عمان برگزار می‌کند.

اهداف برگزاری

1- آشنایی با محیط کسب و کار مسقط: شرکت‌کنندگان با ورود به مسقط و معرفی به محیط کسب و کار در این منطقه، فرصتی برای درک عمیق‌تر از محیط تجاری و فرصت‌های سرمایه‌گذاری در عمان خواهند داشت.

2- شناخت فرهنگ و تجارت در عمان: ارائه کارگاه‌های آموزشی در مورد تجارت در عمان و فرصت‌های سرمایه‌گذاری، به شرکت‌کنندگان این امکان را می‌دهد که با شرایط تجاری و فرهنگی عمان آشنا شوند.

3- شبکه‌سازی تجاری: برگزاری نشست‌های شبکه‌سازی با بازرگانان عمانی، فرصتی برای شرکت‌کنندگان تور برای گسترش شبکه کسب‌وکاری و ایجاد ارتباطات تجاری موثر خواهد بود.

5- گردشگری و دیدنی‌های مسقط: آشنایی با جاذبه‌های گردشگری و فرهنگی مسقط، از جمله بازدید از بازار توریستی مطرح، مسجد سلطان قابوس، بازارهای خرید و موزه به شرکت‌کنندگان فرصتی برای لذت بردن از تجربه گردشگری و تفریحی در مسقط خواهد داد.

6- دریافت مشاوره تخصصی از آقای دکتر امید فدائی منش: پیرامون نحوه ورود به بازار عمان، شیوه‌های صادرات به عمان، استراتژی مناسب تولید، روش های واردات از عمان و اقامت در عمان

مدیر علمی تور:

آقای دکتر امید فدائی‌منش 

 

مدیر اجرایی تور:

 خانم دکتر مهناز محمدی

تصاویر محل‌های بازدید

برنامه اجرایی تور در یک نگاه:

روزبرنامه صبح (ساعت 8:30 تا 12:30)برنامه عصر (ساعت 15 تا 18)برنامه شب (ساعت 18 تا 22)
شنبهورود به مسقط و انتقال به هتلسمینار‌ آموزشی «اقامت، ثبت شرکت، تحصیل، جاب آفر در عمان»جلسه آشنایی با همراهان و معرفی برنامه تور همراه با صرف شام در رستوران زیبای ساحلی مسقط
یکشنبهبازدید از شهرک صنعتی مدائن و پارک فناوری مسقطنشست «شبکه‌سازی تجاری برای ملاقات و گفتگو با کارآفرینان و بازرگانان عمانی‌»بازدید از عمان مال
(مدرن‌ترین مرکز خرید عمان)
دوشنبهبازدید از بازار مسقط سیتی سنترسمینار آموزشی «چالش‌های تجارت و راه‌اندازی و مدیریت کسب و کار در عمان»بازدید از بازار رنگارنگ مطرح (Mutrah)
سه شنبهبازدید از مسجد سلطان قابوس (یکی از بزرگترین و مجلل‌ترین مساجد جهان) و سپس اونیوز مال و فروشگاه ایکیا (IKEA)بازدید از بازار «عمده فروشان منطقه سیب» و یکی از مراکز گسترده خدمات صنفی خودروبازدید از شهرک توریستی موج و لذت بردن از غروب خورشید در ساحل مسقط
چهارشنبهبازدید از خانه‌ اُپرای مسقط و حرکت به سمت فرودگاهبازگشت به ایران-

نحوه ثبت نام

  • تماس با دبیرخانه برگزاری تور و دریافت فرم ثبت نام و تکمیل و ارسال
  • ارسال تصویر صفحه اول پاسپورت متقاضی (با اعتبار 6 ماه)
  • پرداخت مبلغ با هماهنگی دبیرخانه

اطلاعات تماس

مدیر اجرایی تور: 09102834900 | دفتر تهران: 22383937 | اینستاگرام: FadaeiManesh.ir@

برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید...